08 April 2010

saya juga tahu menangis..



friday night...

nurul menangis..a bad2 crying...why?only God know the reason..

I'm typically not a crier tp hari ni..nurul mcm sedih sgt..
nurul jua wanita yang sentiasa disakiti..juga punya kisah hidup yang tidak sebegitu indah.. jangn pernah fikir..nurul ta tahu menangis.. nurul jua lemah orangnya..

he said to me.. ur crying does not make any sense to me..you just wasting your time by crying in front of me..
im so crying sad when he having said that to me..


saat ni..nurul rindu emak..emak je yang baek..

nurul rindu abah..abah walaupun sakit..walaupun dia xsihat..abah pasti akn masakkan fav food nurul bila nurul blik umah..

nurul rindu arwah nenek.. nurul xdapat tgok dia buat last time..hari2 nurul mimpi nenek..nenek nurul baik..dia org susah..tp dia kaya kasihsayang..dia pegang tangan nurul 2 minggu sebelum dia pergi..nurul menangis..hari nurul nak blik tgok dia..hari tu nenek meninggal..nurul xsempat tgok nenek..


nurul tak tahu nak cakap apa lagi..hari ni jugak..nurul dah melukakan hati seorng sahabat nurul..so sorry sangat..somehow..nurul not such a good person too..

15 comments:

iddinm said...

Kenapa juga tu Nurul...

akey87 said...

uikssss...ape kessss??

Athirah Ibrahim said...

sama =(((

cheer up okayhh. =)))

NuaK said...

apa nagis2 ni ...
relax beb jom pg photoshoot mesti ilang semuanya kan kan kan kan ...
:P~~~

NichKhun said...

nurul kan ade perasaan jugak.. sebab tu nanges.. jangan sedey2 ag taw..

padin said...

aku pernah baca artikel antara menangis dan ketawa.. summary daripada artikel tu, 2 - 2 tu bagos.. maka menangislah

bagus pandai nangis hehe

ARC™ said...

jgn sedih2~ xbaik =) stay happy, exuberant!!

sophie said...

kenapa nurul? tape..nangis dulu puas2..mintak2 dah tenang nanti

Promise Land said...

xpa..ada kala kena nangis...

Hanida Ibrahim said...

setuju ngan promise land...takde salahnya nangis...Allah kurniakan airmata utk kita tu....ada hikmahnya

AM SYA said...

sayangg~~~

nape ni??

big gurl dun cry k~

lebiu~*hug*

lala said...

kak nurul :) x mau sad okeyhhh :) x pe kalau nak nangis k. kadang kadang nangis nih dapat lepaskan segalanya, lepas nangis terus senyum :) x mau sad okeyh semua ada nak teman kak nurul tauuu :) dah x mau sedih yehhhh. cheers! :D

BayuSenja said...

senyum2 slalu dan tabahkan hati :)nenek sy pon baru je meninggal n dia da x igt sy time tu walaupun seminggu sblm tuh dia masih knal sy....

s h e e said...

hye dear.be strong k...menangis sekali sekala xpe utk legakan hati...senyum2 selalu k...

lovelylady said...

menangis ktawe adalah lumrah kehidupan..tp apepun kuatkan hati utk trus hadapi idup..terjatuh adalah lebih baik dari x pnah merasai keperitan..dgn cara itu kte lebih hargai idup kte & jd seorg yg lbih kuat..neway girl, tk care & cheer up! ;))