20 July 2010

Don't Hate Me Because You aint Me!!!!!

I'm saying, if I'm minding my own business doing my own thing, you haters should be too..
sejujurnya..aku selalu menerima komen2 pedas..katanya blog aku terlalu bersifat prejudice terhadap lelaki..blog aku ni not more than picisan blog yang bermodalkan gambar dan wajahku..dan bermacam lagilah yang kadang- kadang buat aku terasa.terdiam.sedih.

aku bukanlah seorang blogger yang hebat.aku sesekali tidak mahu mengejar follower..siapapun yang singgah di blogku..aku dah cukup bersyukur.follower tidak penting bagiku.sungguh.
apa yang aku tulis kadang-kadang adalah dari fikiranku..bukan kamu..maka hormatilah.

aku tidak bersikap prejudis.aku menulis berdasarkan pemerhatianku.perempuan seperti aku.biasalah, lelaki adalah sasaran utamaku untuk menulis.aku mengkritik lelaki bukan bermakna aku bersikap bias.tidak.

seikhlasnya..aku adalah insan yang sangat cintakan kamera..aku suka gambarku diambil..tidak bermaksa aku mahu menjual muka atau bermodalkan gambarku semata-mata di blog ini..ianya tak cantik pon.tapi aku menyukainya secara begitu..maka fahamilah.

aku dan kamu mungkin berbeza..aku tak mungkin akan sama seperti kamu..literally, i don't write for intention..whatever entries that i post..i just do hope that there is someone read it..

6 comments:

Aida Azryn said...

Biarkan la,diorang nak kata pe pun.. bukan kita kacau org pun kan?hmmm~ masing2 hal2.. ;) u jgn amk ati la diorang kata.. i suke je blog u.. nice.. xde masalah pun bagi i.. ;)

iddinm said...

i pun sama lah nurul..bezanya i lelaki..hehe

nur maisarah said...

pedulik lah pe org kate.. juz b urself.. :)

Noor said...

lorh...sukati kite la kn nk tulis pape pon
asalkn x kutuk org

ballpenmerah said...

lorh...dont take note at with those comment which only hope just to make u down...just b strong...

p/s:bilakah cakap mahu fotoshoot di sawah padi itu

AM SYA said...

I never hate u darlink!

but I love u sowww muc!!

mmuuahhxx!


*looking 4ward to see u so0n~ ;)



^ur rumate^