31 March 2010

my bestfriend convocation..

"Congratulations on your success. You took the chance and now your time has come"

congrats to my darling ewa..also my ex rumate..lalink shasha
sudaa grad diaorng..bit jealous..
dat day..bergambar sakan aku..mengalahkn owner yng ambik degree tu..hahaha
again.. enjoy de pitcha okey
congrat syg..you r de best ever rumate that i ever had..may your dream come true my syasya.

congrat my darling ewa..love u damm much..

kami yng chateq..kte si budak kecik tu

we ARE best friends..ewa's family pon.sumenye bit sporting time ajak bergmbar..love them..

now?waiting for my turn..sabar2..

2 comments:

myQza said...

tahniah ewa!

AM SYA said...

thanx syg!!

terharu nurul dtg taw~

thanx 4 all the pix yg nurul tlg snapkan~hehe

sabar syg ehh

nnt smp turn nurul

tak lame dh taw~ =)